TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?2020-07-08 12:06:47Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny". |
|
Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach2018-05-09 18:12:14Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką. |
|
Dlaczego warto korzystać ze szkoleń2017-10-02 12:32:55Większość przedsiębiorców uważa, że oni, jak również ich pracownicy nie potrzebują szkoleń, dla nich to jest dodatkowy niepotrzebny koszt – „przecież my wiemy już wszystko”. Takie słowa padają od właścicieli firm, którzy zaściankowo patrzą na rozwój swojej firmy. |
|
Jak motywować ludzi2017-01-09 12:17:56Pracownicy i produkt są kluczem sukcesu firmy. A jednym z najważniejszych czynników wpływających na jakoś pracy i stosunek pracowników do wykonywanych zadań , a co za tym idzie efekty ich pracy w postaci zysku jest MOTYWACJA. |
|
Twoja tajna broń, czyli obsługa Klienta na medal2017-01-02 13:49:46Obsługa klienta Twoją tajną bronią w walce o Klienta. Spraw, by Klienci czuli, że zostali obsłużeni na najwyższym poziomie, a gwarantuję, że sami do Ciebie wrócą. Ba, nawet przyprowadzą znajomych! |
|
Obsługa klienta jest najważniejsza2015-08-25 10:37:44Przedsiębiorstwa i instytucje dążą do jak najlepszego wypromowania swoich produktów lub do podniesienia ich jakości, sądząc, że dzięki temu zwiększą sprzedaż. Jednak rozmaite starania mogą pozostać niezauważone, jeśli zabraknie odpowiedniej obsługi klienta. |
|
Dobry handlowiec nie tylko odpowiada, ale też pyta.2014-08-01 09:11:03Ile to razy mieliśmy okazję przekonać się podczas rozmowy o tym, że handlowiec owszem ma wiedzę, że potrafi dużo powiedzieć o produkcie, a mimo to nie przekonał nas do zakupu, bo czegoś w tej rozmowie zabrakło… |
|
Czas agresywnych sprzedawców minął?2011-06-14 12:38:34Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jest możliwe. To się zdarza. A potem znów, gdy obserwuję krajowy rynek usług ogarnia mnie wizja mniej optymistyczna. |
|
Szkolenia są za krótkie2011-01-21 08:13:15"Szkolenia są za krótkie" - To opinia jednego z uczestników szkolenia Zaawansowane Techniki Negocjacji, prowadzonego przez Wojciecha Szewczykowskiego, które odbyło się w dniach 17-18 stycznia tego roku. Jest nam bardzo miło czytać takie opinie. |
|
Firma szkoleniowa - pomysł na biznes2010-06-21 12:46:06Praca w dzisiejszych czasach stanowi niewątpliwy przywilej. Na całym świecie odczuwalne są jeszcze skutki kryzysu gospodarczego, wskutek którego wiele osób straciło pracę. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń zadowolony Klient
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.