Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki zadowolony Klient

TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
2020-07-08 12:06:47

Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny".

Artykuł TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach
2018-05-09 18:12:14

Zazwyczaj reklamacja jest postrzegana jako coś bardzo nieprzyjemnego. I to z punktu widzenia nie tylko firmy, do której trafia ale również klienta. Kojarzy się z wysiłkiem, trudnością, może nawet wstydem a czasem porażką.

Artykuł Obsługa reklamacji - poradnik w 8 krokach
Dlaczego warto korzystać ze szkoleń
2017-10-02 12:32:55

Większość przedsiębiorców uważa, że oni, jak również ich pracownicy nie potrzebują szkoleń, dla nich to jest dodatkowy niepotrzebny koszt – „przecież my wiemy już wszystko”. Takie słowa padają od właścicieli firm, którzy zaściankowo patrzą na rozwój swojej firmy.

Artykuł Dlaczego warto korzystać ze szkoleń
Jak motywować ludzi
2017-01-09 12:17:56

Pracownicy i produkt są kluczem sukcesu firmy. A jednym z najważniejszych czynników wpływających na jakoś pracy i stosunek pracowników do wykonywanych zadań , a co za tym idzie efekty ich pracy w postaci zysku jest MOTYWACJA.

Artykuł Jak motywować ludzi
Twoja tajna broń, czyli obsługa Klienta na medal
2017-01-02 13:49:46

Obsługa klienta Twoją tajną bronią w walce o Klienta. Spraw, by Klienci czuli, że zostali obsłużeni na najwyższym poziomie, a gwarantuję, że sami do Ciebie wrócą. Ba, nawet przyprowadzą znajomych!

Artykuł Twoja tajna broń, czyli obsługa Klienta na medal
Obsługa klienta jest najważniejsza
2015-08-25 10:37:44

Przedsiębiorstwa i instytucje dążą do jak najlepszego wypromowania swoich produktów lub do podniesienia ich jakości, sądząc, że dzięki temu zwiększą sprzedaż. Jednak rozmaite starania mogą pozostać niezauważone, jeśli zabraknie odpowiedniej obsługi klienta.

Artykuł Obsługa klienta jest najważniejsza
Dobry handlowiec nie tylko odpowiada, ale też pyta.
2014-08-01 09:11:03

Ile to razy mieliśmy okazję przekonać się podczas rozmowy o tym, że handlowiec owszem ma wiedzę, że potrafi dużo powiedzieć o produkcie, a mimo to nie przekonał nas do zakupu, bo czegoś w tej rozmowie zabrakło…

Artykuł Dobry handlowiec nie tylko odpowiada, ale też pyta.
Czas agresywnych sprzedawców minął?
2011-06-14 12:38:34

Kiedy myślę sobie o dobrych relacjach pomiędzy sprzedającym a kupującym przychodzi mi do głowy, że być może utrzymanie takich relacji jest możliwe. To się zdarza. A potem znów, gdy obserwuję krajowy rynek usług ogarnia mnie wizja mniej optymistyczna.

Artykuł Czas agresywnych sprzedawców minął?
Szkolenia są za krótkie
2011-01-21 08:13:15

"Szkolenia są za krótkie" - To opinia jednego z uczestników szkolenia Zaawansowane Techniki Negocjacji, prowadzonego przez Wojciecha Szewczykowskiego, które odbyło się w dniach 17-18 stycznia tego roku. Jest nam bardzo miło czytać takie opinie.

Artykuł Szkolenia są za krótkie
Firma szkoleniowa - pomysł na biznes
2010-06-21 12:46:06

Praca w dzisiejszych czasach stanowi niewątpliwy przywilej. Na całym świecie odczuwalne są jeszcze skutki kryzysu gospodarczego, wskutek którego wiele osób straciło pracę.

Artykuł Firma szkoleniowa - pomysł na biznes

stron: 1 2 318

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń zadowolony Klient

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.